Liga 4 Iasi: Avancronica primei etape! Cine castiga campionatul?

Liga 4 Iasi va debuta in sezonul 2013/2014 pe data de 11 august, atunci cand este programata prima etapa. Dupa decizia in cazul Stiintei Miroslava (AICI), Liga 4 a ramas cu 16 echipe participante.

HELIOS TOMESTI – AS HOLBOCA, Stadion “Prof. Mircea Andrioaei” – AMANAT!!!

Nici nu a inceput sezonul, ca deja avem si o prima partida amanata, Helios Tomesti solicitand din timp AJF-ului iesean sa amane acest meci, pentru ca… nu au avut timp sa faca vizita medicala. Nici AS Holboca nu era prea convinsa ca si-ar dori sa inceapa campionatul asa devreme, iar din acest motiv cele doua formatii vecine au cazut la un acord comun, meciul urmand a se disputa la o data ulterioara.

RAPID DUMESTI – UNIREA RUGINOASA, Stadion Comunal Dumesti – duminica, ora 12:00

ARBITRI:

Campioana de 5 ori consecutiv, Rapid Dumesti pare a fi principala favorita si in acest sezon, mai ales ca au ‘scapat’ de Stiinta Miroslava, iar Viitorul Tg. Frumos se afla in reconstructie. Totusi, lupta se va da tot intre aceste doua formatii, pentru ca din celelalte 14 echipe prezente, niciuna nu pare a avea forta necesara sa le tina piept. Revenind la meciul cu Ruginoasa, Dumestiul are 2-3 absente importante din cauza suspendarilor, insa lotul a ramas aproximativ acelasi, iar in plus au si disputat deja doua meciuri oficiale in Cupa Romaniei, deci sunt la un nivel de pregatire mult mai inaintat decat Ruginoasa, care ramane o echipa artagoasa.

STEJARUL SINESTI – VIITORUL LUNGANI, Stadion Comunal Sinesti – duminica, ora 12:00

ARBITRI: Ciprian AELENEI – Ana-Maria ROSU, Alexandru BARABOI. Observator: Stefan VASILESCU.

Programarea acestui meci inca din prima etapa a cam spulberat orice suspiciune de blat intre cele doua echipe, mai ales ca sezonul trecut le-a iesit combinatia, meciul direct fiind programat in ultima etapa :). Sinestiul si-a pastrat acelasi lot si normal nu ar trebui sa aiba probleme cu Lunganiul, care insa a devenit o echipa mai puternica fata de cea din sezonul trecut, mai ales ca antrenorul Paul Codru a apucat sa-si mai implementeze unele idei de joc.

PODGORIA COTNARI – VIITORUL HIRLAU, Stadion Comunal Bals – duminica, ora 12:00

ARBITRI:

Cotnariul revine in Liga 4 dupa o pauza de cativa ani, iar in primul meci vor juca impotriva vecinilor de la Viitorul Hirlau. Cotnariul este una din principalele echipe candidate la … retrogradare, in timp ce hirlauanii au ceva probleme de lot si financiare, pierzand in aceasta vara trei jucatori exponentiali (Stoica la Tg. Frumos, Viorica la Kosarom Pascani si Cristea in Italia). Cum terenul din Cotnari sufera ceva imbunatatiri in aceasta perioada, meciul se va disputa pe stadionul din Bals.

KOSAROM II PASCANI – GLORIA BALS, Stadion CFR Pascani – duminica, ora 12:00

ARBITRI:

Gloria Bals se transforma si ea intr-o favorita la retrogradare, mai ales ca a pierdut doi jucatori foarte importanti, golgheterul Bogdan Valeanu si juniorul Carja, ambii plecati la Viitorul Tg. Frumos. Echipa secunda a celor de la Kosarom Pascani are prima sansa in acest meci, mai ales ca pot folosi aproape tot lotul de Liga 3, partida urmand a fi tratata si ca un meci de verificare pentru viitorul sezon de Liga III.

VENUS BUTEA – VIITORUL TG. FRUMOS, Stadion Comunal Butea – duminica, ora 12:00

ARBITRI:

Dintre nou-promovate, Venus Butea are cel mai greu start, urmand a intalni un adversar cu adevarat greu in aceasta etapa. Desi s-au intarit cu ceva jucatori din judetul Neamt, Butea nu cred ca va putea face fata celor de la Tg. Frumos, chiar daca oaspetii nu se afla inca in cea mai buna forma. Desi Tg. Frumos a pierdut 7 titulari, acestia au reusit sa aduca destui jucatori care sa formeze o echipa competitiva, mai avand probleme doar in zona centrala.

UNIREA MIRCESTI – SIRETUL LESPEZI, Stadion Comunal Iugani (com. Mircesti) – duminica, ora 12:00

ARBITRI:

Unirea Mircesti si-a creat ceva antipatii in aceasta vara, pentru ca au initiat ‘revolta’ echipelor de Liga 4, la adresa participarii celor de la Victoria Letcani in viitorul sezon. Prezent fiind la sedinta respectiva, pot spune ca Mircestiul nu era singura in aceasta decizie, mai multe echipe fiind de partea acestora. Revenind la prima etapa, Mircestiul va primi vizita unui adversar greu, care si-a anuntat intentia de a prinde podiumul in acest sezon. Mircestiul ramane o echipa artagoasa si capabila de rezultate surprinzatoare, insa care se confrunta in acest moment cu probleme de lot.

GLORIA BALTATI – FORESTA CIUREA, Stadion Comunal Baltati – duminica, ora 12:00

Baltatiul a avut un final de sezon foarte bun, in timp ce Foresta Ciurea a terminat pe locul 3. Daca Baltatiul si-a pastrat in mare echipa din sezonul trecut, Foresta Ciurea a pierdut aproape toti titularii, mai toti jucatorii gasindu-si angajamente la alte echipe. Ciurea se transforma astfel intr-o candidata la retrogradare, insa acestia pot demonstra contrariul, in cazul unui rezultat pozitiv in deplasarea de la Baltati.

About Sakin